DESTINATARIS
Departaments municipals, investigadors i ciutadans majors de 18 anys.
SOL·LICITUDS DE CONSULTA
Les consultes d’expedients han de ser sol·licitades prèviament, per seu electrònica a través del tràmit ARXI-001, per telèfon, personalment o per correu electrònic [Arxiu Administratiu Municipal] i [Arxiu Històric Municipal]
∇ Guia d’ajuda per a fer el tràmit ARXI-001 de consulta a l’Arxiu (PDF)
El servici de consulta és gratuït. Es permet realitzar fotografies amb el mòbil, excepte en els casos que existisca alguna restricció segons la legislació vigent.
La còpia de documents de gran grandària (plans, cartelleria, etc.) comporta un cost i ha de sol·licitar-se mitjançant el tràmit URBA-051 Expedició i reproducció de documentació cartogràfica (plánols).
HORARI D’ATENCIÓ AL PÚBLIC
De dilluns a divendres, de 09:00 a 14:00 hores.
Més informació [Arxiu Administratiu Municipal] i [Arxiu Històric Municipal]
ACCES
El procediment d’accés a la documentació es troba regulat en el Reglament de l’Arxiu Municipal de Torrent.
L’accés als documents que custòdia és lliure, establint-se únicament les limitacions establides per la llei vigent i les que es justifiquen per raons de conservació dels documents.
REPRODUCCIÓ DE DOCUMENTS CARTOGRÀFICS
Per a la reproducció de documents cartogràfics (plans) s’aplicarà la taxa regulada en l’Ordenança fiscal reguladora de la taxa per expedició de documents administratius i serà necessari realitzar la sol·licitud mitjançant el tràmit URBA-051 Expedició i reproducció de documentació cartogràfica (plànols).
DOCUMENTS DIGITALITZATS
A través del OPAC SAVEX (Sistema Arxivístic Valencià en Xarxa) es poden consultar els documents digitalitzats de l’Arxiu municipal de Torrent. Periòdicament es puja nova documentació perquè estiga accessible públicament.
AJUNTAMENT DE TORRENT © 2022
C/Ramón y Cajal núm. 1 46900 Torrent, Valencia
96 111 11 11
info@torrent.es
CIF: P-4624600E
DIR3: L01462444
Fondo Europeo de Desarrollo Regional
Una manera de hacer Europa